Adhesións

ADHERIDOS Ó HOMENAXE

48 comentarios

      • El día 7 de Agosto de 2019, se celebrará una reunión de exseminaristas, organizada por Ricardo Timiraos y lo público para qué todo interesado se ponga en contacto con Ricardo Timiraos, dicha reunión tendrá lugar en el Restaurante Xoiña de Foz.

  1. Repondiéndo a tu llamada quiero adherirme al homenaje del Seminario.

    Un abrazo y hasta la vista.

    Nacido en Cariño (La Coruña 1.940
    Curso en el Seminario- 1952-1955

  2. POR SUPOSTO, ADHIROME Ó HOMENAXE: EN REALIDADE RÍNDOLLE HOMENAXE Ó SEMINARIO DE MODOÑEDO CADA DÍA EN VIGO.

    CONDE GONZÁLEZ, PEDRO RIBADEO 1946 CURSOS 1957-1965

  3. Paréceme unha idea extraordinariamente boa. Agradezo e felicito aos promotores. O que penso é que si nos últimos 60 anos, de 1600 alumnos, sólo se ordenaron 400, (revisade este dato), en calquera caso somos moitísimos os que collemos outro camiño, e pola miña parte agradezo que contedes con todos, e que nos sintamos todos acollidos sen complexos, orgullosos e honrados de que a convocatoria estea formada por ilustres persoeiros das letras, da política ou da educación.
    Nacín o 27 de agosto de 1937 e leváronme para Vilanova en agosto do ano 1948 para xunto de D. José María Puente Martínez que en paz esté (daquela era sólo un ano en Vilanova) e abandonei o finalizar 2º de filosofía, co ínclito D. Jesús Fernández Blanco e estando de rector D. Francisco Fraga, que descansen en paz todos.
    Póñome a vosa dispor para o que poidera colaborar.

  4. Enhorabuena por la idea, me parece fenomenal. Que menos poder hacer por una Institución en la que hemos pasado la juventud.
    Un abrazo y hasta pronto

    Para mi el mejor mes sería agosto que suelo estar en San Ciprian, pero espero asistir en la fecha que se decida.

  5. Únome con gozo á vosa iniciativa. Síntome na obriga de expresar públicamente o meu agradecemento ao Seminario, inluindo a compañeiros,
    profesores e cociñeiros. Nacín en Remourelle (Arante-Ribadeo) 1938 e estiven no Seminario de Mondoñedo do 1951 ao 1959.

  6. Manifesto por escrito a miña adhesión á homenaxe ao Seminario de Mondoñedo, porque de palabra e sentimento xa o tiña feito hai tempo cando Xermán Castro mo anunciou e me ía informando do proceso e desenvolvemento da idea. Noraboa aos que lles saltou a chispa e a deixaron prender nas virutas dos recordos ou no serrín da imaxinación, porque para iso é bo manter algo dese material na cabeza. Considero acertada, xusta e moi digna a iniciativa na que para min non só vai incluído o centro de formación con todo o que elo comporta, profesores, formadores, aulas, compañeiros, claustros, estancias, materias de estudo, senón que tamén inclúo o entorno, a cidade medieval na que se asentou o Seminario: A Fonte Vella, Os Muíños, San Lázaro, Os Remedios, as rúas de Oswaldo Codina e Marqués de Rodil. O rio Sixto, O Pelourín, a Ponte do Pasatempo, o Padornelo, Pena da Roca e A Toxiza, montes que abrigan e protexen todo o val e nos deron respiro e cativaron os nosos sentidos. Todos estes elementos estou seguro que contribuíron a fundir os lazos de amizade e solidariedade que nos une. Penso colaborar con algunha cousiña.

  7. Soy Manuel Reija y Reija que nace el 13 de Marzo de 1.937 en Duancos-Castro de Rey (Lugo).
    Ingreso en el Seminario Menor de Villanueva de Lorenzana en 1.948 y abandono el de Mondoñedo en 1.956.
    Me parece una idea muy interesante, pero que muy interesante, el que se haya constituido una “COMISIÓN AD HOC”,y nada menos que formada por 6 compañeros tan reprentativos del mundo de las Ciencias y de las Letras. Personalmente, sólo conozco al Presidente,FRANCISCO CAL PARDO,con el que conviví algún curso hasta que se marchó a continuar estudios a la Universidad de Comillas, y del que recuerdo que era Pequeño,Vivaracho y muy inteligente y que no es de extrañar, por aquello “DE QUE QUE DE BUENA CASTA LE VIENE AL GALGO”.
    En lo relacionado con la fecha, me sumo a lo que decida la mayoría.
    Espero que nos juntemos en Mondoñedo cuantos más mejor, para celebrar por todo lo alto este acontecimiento, y denostrar que es de “BIEN NACIDOS EL SER AGRADECIDOS.
    Quedo a vuestra disposición para lo que pueda ser útil.
    Un fuerte abrazo.

  8. Buenos días, enhorabuena por esta estupenda iniciativa.
    Yo también me quiero adherir al homenaje
    Esandino Pértega Lorigados
    Riotorto (Lugo) 30/07/1934
    Estancia desde 1949-1957

    Un saludo.

  9. Levo sempre no meu pensamento o mellor recordo do paso polo Seminario. Graciñas aos organizadores e póñome a vosa disposición para o que estea da miña man.
    Un saúdo.

  10. Ofrézome para colaborar en Mondoñedo no que poda, dentro das miñas posibilidades.

  11. DATA E LUGAR NACIMENTO – San Xoan de Alba – Vilalba
    CURSOS NO SEMINARIO- 1959-60 – 1966-67

    Manifesto a miña adhesión a merecida homenaxe ao Seminario de Mondoñedo. Á institución, aos nosos formadores e profesores, aos sacerdotes e mestres da aldea onde nacín e aos meus pais debo todo o que foi a miña vida posterior. Sobre todo os meus corenta e dous anos de dedicación á docencia foron froito da formación que recibín no Seminario e que nunca agradecerei bastante.
    Valoro na súa xusta medida o esforzo que estades a facer os que tivestes esta iniciativa e ofrézovos a miña humilde colaboración se algo podo achegar.

  12. Gracias a os organizadores. Adhírome a este homenaxe o Seminario.
    José Puente Abelleira

    Xermar (Cospeito) 1950

    No Seminario de 1961 a o 1965

  13. Manifesto a miña adhesión a merecida homenaxe ao Seminario de Mondoñedo. Á institución, aos nosos formadores e profesores, aos sacerdotes e mestres da aldea onde nacín e aos meus pais debo todo o que foi a miña vida posterior. Sobre todo os meus corenta e dous anos de dedicación á docencia foron froito da formación que recibín no Seminario e que nunca agradeceréis bastante.
    Valoro na súa xusta medida o esforzo que estades a facer os que tivestes esta iniciativa e ofrézovos a miña humilde colaboración se algo podo achegar. Estaréi o dia da homenaxe

  14. Súmome y, salvo imponderables, en la fecha señalada estaré presente. De 1961-1967 en Vilanouva e Mondoñedo, sus muros me dieron cobijo, alimentación y formación.Nacido en Neda 1951:Mi padre también fue alumno,uno de mis hermanos q ya comprobé se había adherido a la iniciativa también.

  15. Alégrome moito da iniciativa. Por suposto, adhírome á homenaxe e espero poder estar presente na data sinalada.
    Cospeito, 1950. Vilanova e Mondoñedo 1961-1968

  16. Felicidades a los organizadores de un evento tan merecido que nos llena de orgullo a los que tuvimos la suerte de convivir con tantos compañeros y amigos.Procuraremos estar el 17 de octubre

    • Gracias en nombre del centenar y medio de antiguos compañeros que se han adherido hasta ahora. Por favor, ayuda a extender la convocatoria. Saludos.

      • Amigo Moncho.Por causas ajenas a mi voluntad,me veo obligado a no poder estar con todos vosotros en el Homenaje que se le hace al Seminario de Mondoñedo.Lo que me extraña es que no me habéis inluido en la lista con todos mis compañeros.que estarán presentes.Un abrazo

  17. Quisiera hacer dos comentarios:

    El primero destacar la ausencia en la galería de rectores del que lo fue durante muchos años don Darío Balea Legaspi.

    El segundo respecto a lo que se dice en la convocatoria del homenaje aclarar que el patrono de Mondoñedo no es San Lucas (como mucha gente piensa) sino San Rosendo, festividad del 1 de marzo. También es copatrona de la ciudad y patrona de la Diócesis la Virgen de los Remedios.

    Un saludo a todos.

    Ramón Leiras

    • Gracias, Ramón, por tu precisión sobre la fiesta de As San Lucas. Ya está incorporada a la información de la página Inicio. Esta página está para dialogar entre nosotros, y con seguridad contendrá muchas imprecisiones. Entre todos podemos mejorarla.

  18. O pasado martes, día 8 de setembro, xuntámonos en Mugardos 6 compoñentes da “quinta do 56”, alí, a parte de dar boa conta do polbo a mugardesa, e de aflorar cantidade de recordos, acordamos en primeiro lugar felicitar a xestora da “Homenaxe ó Seminario de Mondoñedo” e en segundo lugar participar na mesma,
    – Calvo Fernández, José Manuel.
    – Hermida Bouza, José Luis.
    – Iglesias Vilela, Manuel.
    – Martínez Aneiros, Casto.
    – Morado Díaz, Francisco Javier.
    – Santalla Couto, José.

    • Gracias, José. Ahora, para incluiros en la lista de ADHESIÓNS de nuestra web, por favor, indica a tus compañeros José Manuel, José Luis, Manuel, Casto y Francisco Javier -tú también, por supuesto mismo – que nos envíen estos datos: Año y lugar de nacimiento + cursos de estancia en el Seminario + el e-mail de cada uno. Si alguno de vosotros tiene previsto asistir al almuerzo del 17 de octubre en el Seminario, por favor, no demore hacer su reserva por transferencia bancaria. Invítales a visitar nuestra web. Un abrazo.

  19. Estuve en el seminario de Lorenzan y en Mondoñedo.Curso 67-68.Fuimos el ultimo curso que hubo en Lorenzana. Y despues estuve tres años mas en Mondoñedo

  20. Noraboa a quen emprenderon e terman desta fermosa iniciativa. De pipiolos a xente grandeira.Con enteira satisfacción. Volveremos a Mondoñedo e nesta viaxe será para acordar, para poñer en común. Cordialmente.
    San Miguel de Reinante- Lugo :1963-1970, incluíndo o curso de Ferrol.

  21. Manifiesto mi adhesión a esta extraordinaria iniciativa de efectuar el merecido homenaje al seminario.

    Quiero agradecer y valorar el esfuerzo que estáis haciendo los promotores de ésta estupenda idea. Contad conmigo, Gracias.

    • Lo actos de homenaje comienzan a las 11,3o con una misa en la Capilla del Mayor. Sigue el descubrimiento de una placa, una sesión acadérica (presentación de un libro y entrega al Seminario de la Medalla de Oro de Mondoñedo) y terminamos con un almuerzo. Como fin de fiesta, habrá sesión de magia en el Salón de Actos a cargo de Manuel Carballo Ferreiro y Óscar Bello.

  22. Noraboa aos promotores e organizadores pola iniciativa.
    Aínda que non estea na homenaxe, porque me enterei moi tarde dela, unha aperta para todos os compañeiros que asistades.

  23. Que mágoa! Incidencias de últimos tempos impídenme acto presencial na honenaxe.
    Parabéns ao SEMINARIO, parabéns aos SEMINARISTAS, parabéns aos ORGANIZADORES.
    Feliz xornada para todos e que non morra nunca o sentimento de pertenza a unha institución e a un tempo. PARABÉNS!!!

  24. Un pouso de amizade que endexamáis se perde.
    Un pouso de cultura. EQUILIBRIO VIITAL TEMPO ANDANDO!!!!

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*